Dlaczego warto mieć terminal?

Terminal płatniczy – warto bo…

  1. Klienci tego chcą!
    Według badania ARC Rynek  56% Polaków woli płacić bezgotówkowo. Dając klientom taką możliwość wzrasta nie tylko konkurencyjności Twojego biznesu ale przede wszystkim przyciąga nowych konsumentów!
  2. Obsługa idzie sprawniej.
    Klient dokonuje płatności bez szukania drobnych w portfelu, sprzedawca nie musi wydawać reszty a inni konsumenci czekać w długiej kolejce – brzmi idealnie prawda? Wystarczy tylko terminal płatniczy i oczywiście klient z kartą.
  3. Klienci płacąc kartą wydają więcej…
    Nie ograniczony ilością gotówki w portfelu klient po prostu wydaje więcej – dla Twojego biznesu oznacza to jedno: wzrost przychodów.
  4. Jedno urządzenie – wiele możliwości.
    Oprócz przyjmowania płatności kartą terminal daje Ci możliwość sprzedaży doładowań do telefonów czy wprowadzenia usługi „Płać kartą i wypłacaj” – umożliwia ona klientom wypłatę gotówki podczas płacenia kartą. W ten sposób punkt handlowo­‑usługowy może posłużyć za bankomat… a przecież klient by wypłacić najpierw musi kupić.
  5. Bezpieczeństwo.
    Masz utarg ale nie musisz przechowywać stacjonarnie dużej ilości gotówki. Pieniądze za transakcje gotówkowe lądują na Twoim koncie.

 

Facebook
Facebook
YouTube
YouTube